Referenciák ⋆ Page 2 of 3 ⋆ Civilsupport
6251
archive,paged,post-type-archive,post-type-archive-product,paged-2,post-type-paged-2,mkd-core-1.0.3,woocommerce,woocommerce-page,columns-3,type1,ajax_fade,page_not_loaded,,onyx-ver-1.6, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,woocommerce_installed,enable_full_screen_sections_on_small_screens,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 

Referenciáink

13–24 of 34 results

grid-view list-view
  • Gólem Színház Közhasznú Egyesület ,

    A Gólem Színház egyik legrégebbi ügyfelünk, könyvelési-bérszámfejtési szolgáltatásunk mellett használják dokumentum-menedzsment alkalmazásunkat, illetve igénybe vették a Civil Hírügynökség kommunikációs szolgáltatásait is.

  • Gondolkodj Egészségesen Alapítvány

    A Gondolkodj Egészségesen Alapítvánnyal egy éven keresztül dolgoztunk együtt a szervezet stratégiájának újragondolásán, fenntarthatósági modellen, illetve különböző vezetői területeken.

  • Hand Szövetség

    A Hand Szövetséggel forrásteremtési stratégiájukon, és a nemzetközi donorok felé vihető projekt ötleteken dolgoztunk együtt.

  • Hero Fest Nonprofit Kft.

    A Hősök Tere projektet működtető Hero Fest Nonprofit Kft. könyvelését végeztük egy évig.

  • Helytartó
    Holland Nagykövetség – Civil roadshow

    A Budapesti Holland Nagykövetség a soros holland EU-elnökség alkalmából a Civil Supporttal közösen 3 vidéki helyszínen, Miskolcon, Veszprémben és Szekszárdon tartott egy-egy napos work-shopot a helyi civil szervezetek számára. A rendezvények fókuszában a fenntarthatóság és a helyi önkormányzatokkal, vállalatokkal való együttműködés áll.

    A mi feladatunk a szakmai koncepció kidolgozása, a rendezvények teljeskörű lebonyolítása, a civil résztvevők szervezése, és a társadalmi szervezetek fenntarthatóságáról szóló work-shop megtartása volt.

  • Hungarian Business Leaders Forum

    A HBLF számára az új PTK-nak való megfeleléshez nyújtottunk tanácsadási szolgáltatást, működtetjük az informatikai rendszerüket, a DWS keretrendszerünk segítségével elkészítettük új weboldalukat, és belső adminisztrációt támogató rendszerüket.

  • Ifjúsági Koordinációs és Szolgáltató Egyesület

    A projekt során egy napos képzést, és azt követő egyedi konzultációs alkalmakat tartottunk.

  • Igazgyöngy Alapítvány , , ,

    Az Igazgyöngy Alapítvánnyal több projektben dolgoztunk együtt, amelyek egymást erősítették.

    • Adó- és számviteli tanácsadást nyújtottunk nekik, illetve a folyamat közben coachként dolgoztunk a szervezet vezetőjével munkaszervezési, adminisztrációs kérdésekkel kapcsolatban.
    • Az Ashoka Magyarország számára nyújtott pro bono szolgálatás keretében 8 szervezetnél vezettük be a Social Reporting Standard eszközt, és a nyolc szervezet egyike az Igazgyöngy Alapítvány volt.
    • A folyamat közben járt az Alapítvány két munkatársa az Erste Stiftungnak tartott kétnapos hatásmérés work-shopon, ahol az Alapítvány társadalmi hatásának számszerűsítésén, a szervezet logikai modelljén, és a hatásmérés stratégiába illesztésén dolgoztunk.
  • Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete

    Elkészítettük az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete új weboldalának layout terveit, a DWS keretrendszer segítségével kialakítottuk a publikus weboldalt és a munkatársai és tagvállalatai számára hozzáférhető weboldal részeket az alábbi funkciókkal:

    • Tagvállalat nyilvántartás: tagsági kategóriák kezelése, tagok / tagvállalatok (utóbbi esetben tagvállalatokhoz tartozó munkatársak) testreszabható adatainak nyilvántartása, megjelenítése, tetszőleges szűrők kialakítása, tagvállalatok, tevékenységeik bemutatása
    • “Ügy” nyilvántartás: az egyesület által képviselt ügyek, érdekképviseleti témák, ezekhez kapcsolódó információk, megbeszélés emlékeztetők, egyéb események, érintettek, az ügy megoldása érdekében tett lépések nyilvántartása.
    • Munkacsoport/bizottság nyilvántartás: munkacsoport / bizottsági adatok, tagok kezelése, bizottsági ülés, napirend, határozatok, feladatok rögzítése, és nyomon-követése, meghívó küldés és részvétel visszaigazolás, automatizált emlékeztető / jegyzőkönyv készítés.
    • Eseménykezelés: Eseménynaptár publikálás, rendezvények időbeosztása, előadói, előadásai, szponzorok nyilvántartása, rendezvények egyéb adatainak rögzítése, publikálása, rendezvény után előadás közzététel, meghívók kezelése, rendezvény regisztráció
      Dokumentum kezelés: tetszőleges elektronikus dokumentum feltöltése, letöltése, FTP kapcsolat, dokumentumok rendszerezése, kereshetővé tétele, szabadon definiálható jogosultság csoportok, dokumentumok publikálása weboldalon.
    • Kérdőívek: szabadon definiálható kérdőívek, és hozzájuk kapcsolódó tetszőleges kiértékelés, különböző kérdés formátumok, minta sablon le és feltöltés excel formátumban, statisztikai adatgyűjtő modul, eredmények publikálása a weboldalon, eredmények on-line grafikus megjelenítése.
  • INTRAC , ,

    Az Intrac nemzetközi szervezetfejlesztő cégként sok országban helyi partnerekkel dolgozik konkrét projekteken. Egy magyar civil szervezet fejlesztésével foglalkoztunk 5 tréningnapban, illetve további 20 napos fejlesztés (stratégia, fundraising, fenntarthatóság.)

  • Helytartó
    MagnetBank: Civil Reggeli képzéssorozat , ,

    A Magnet Magyar Közösségi Bank kedvezményes banki szolgáltatások mellett társadalmi felelősségvállalási programjában számos programot, képzést ad civil szervezetek számára.
    2015-2016 során egy formabontó képzés sorozatot indított, a 7 alkalmas Civil Reggeli sorozat keretében minden témához több szakértőt bevonva dolgozzuk fel a civil szervezetek fenntarthatóságának fontosabb területeit.
    A Civil Support ebben a projektben hármas szerepben működik együtt a Magnet Bankkal:

    • a szakmai koncepciót a fenntarthatósági modellünk alapján alakították ki,
    • mi szervezzük az eseménysorozat szakmai tartalmát, a résztvevő szakértőket,
    • több téma feldolgozásában saját szakértőink is részt vesznek.
  • Magyar Gyáriparosok Országos Szövetsége

    A Gyáriparosok Országos Szövetsége számára elkészítettük megújult weboldalukat, és a szövetség működését támogató nyilvántartó rendszert, valamint testreszabtuk MyPayflow számlázó és dokumentum-menedzsment alkalmazásunkat.